Dareh ügyfélfogadási rend változás

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. szeptember 14-én, kedden, a bélmegyeri ügyfélkapcsolati irodánk technikai okok miatt zárva tart.

Az elmaradt időpontot 2021. szeptember 21-én, kedden, 9.30-10.30 óra között pótoljuk.

Megkereséseiket az alábbi elérhetőségeken fogadjuk:

Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.

– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése (hulladékszállítás rendje, hulladékszállítás áthelyezése, hulladékszállítás elmaradása): 
 szallitasi-informaciok@grnkft.hu

– lakossági ügyfeleink számára ( pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése: 
ugyfelszolgalat@grnkft.hu

– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése):
 uzletiugyfel@grnkft.hu

Megértésüket köszönjük!

DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.

2021. szeptember kedd

Hírek

Cím
Bélmegyer konyha heti menü

2024. 02. 12 - 2024. 02. 23.

Tájékoztatás

Tájékoztató földi szúnyoggyérítésről

Ezúton értesítjük a lakosságot, hogy településünk területén…

Figyelem! EBOLTÁS!

Értesítjük a lakosságot,…

Dareh 2023. III. negyedévre vonatkozó lakossági tájékoztató

 

Ügyfélfogadás rendje:

Tájékoztató földi szúnyoggyérítésről

Ezúton értesítjük a lakosságot, hogy településünk területén…

Lomtalanítás Bélmegyeren 2023. június 2.

A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. értesíti…

Áramszünet 2023. május 22.

Tisztelt Ügyfelünk! 

Áramszünet 2023. május 12.

Tisztelt Ügyfelünk! 

Rendőr- és Tűzoltónap

Bemutatókat, játékos programokat szervez a rendőrség és a katasztrófavédelem április 27-én 9…

Oldalak